امروز: دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷
کلیه اخبار مرتبط با واژه یادداشت
وجدان کاری، ایثار و عزم‌ عمومی پیشران توسعه استان سیستان و بلوچستان
یادداشت/ مجتبی شجاعی - فرماندار دلگان

وجدان کاری و مسئولیت پذیری در خدمت یک مفهوم چند بعدی است ،که با عوامل متعددی مرتبط است و به رفاه اجتماعی و امیدآفرینی اجتماع منجر می شود.
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸:۰۰
 ارزیابی یک عبرت تاریخی و وظایف ما

انبارلویی در یادداشتی نوشت که ترامپ نشان داد هیچ قرارداد دوجانبه و چندجانبه برای او مهم نیست و می تواند هر وقت خواست هر قراردادی را پاره کند.
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳:۳۹
ترامپ تفاله برجام را پاره کرد!
حسین شریعتمداری

باید تفاله برجام را دور بیندازیم و به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خودمان بازگردیم و مطمئن باشیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱:۱۳
جنگ با ایران! لاف گزاف ترامپ و نتانیاهو
یادداشت/ سعدالله زارعی

اقدامات روزهای اخیر نتانیاهو در تشویق ترامپ به خروج از برجام با هدف خراب کردن پل‌های پشت سر آمریکا صورت گرفته است و این در حالی است که نه تنها در آمریکا بلکه حتی در هیئت حاکمه رژیم اسرائیل نیز بگومگوهای زیادی درباره فواید و مضار حفظ برجام جریان یافته است.
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۵:۳۴
چه کنیم که حمایت از تولید ملی محقق شود؟!
یادداشت/ میثم مهرپور

اینکه وزرا و مسئولان عالی‌رتبه نظام به بهانه کیفیت پایین برخی کالاهای ایرانی از کالاهای خارجی استفاده می‌کنند و حتی در دفتر کار خود نیز این موضوع را ترویج می‌دهند، فاجعه‌ای است که باید به صورت دستوری با آن مقابله کرد.
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵:۰۳
بنیان گذاران چپ و عضویت در نیروهای مسلح

آیا می دانید برخی از بنیان گذاران جریان چپ همزمان عضو نیروهای مسلح بوده اند؟و نامه تشکیل تشکل سیاسی را به امام امضا نموده اند؟
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۲:۳۰
پاسخ به روایت‌هایی درمورد واقعه طبس
یادداشت/سلیمی نمین

در میان تحریف‏های سال گذشته آن‏ چه بیش از همه خودنمایی می‏کند روایتی در مورد واقعه طبس است که ظاهراً با ارجاع به اسناد ویکیلیکس عرضه شده است.
دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶:۲۴
چرا باید از حمله سایبری به ایران خوشحال باشیم؟
یادداشت/ سید مجتبی موسوی

بخش مهمی از زیرساخت اینترنت کشورمان وابسته به تجهیزات شرکت نه چندان خوشنام سیسکو آمریکاست که وجود حفره امنیتی در روترها و سوییچ‌های آن دستمایه حمله گسترده سایبری اخیر شد.
یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸:۰۲
سال 96 در یک نگاه؛ راه ادامه دارد
یادداشت/ مهدی فضائلی

سال 96 همچون سال های دیگر توام با فراز و فرودها و تلخی ها و شیرینی‌ها بود.
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶:۱۹
گفتگوی ملی با اصلاح‌طلبان برانداز!

این روزها اصلاح‌طلبان پرچم گفت‌وگوی ملی را در هرکوچه و برزن به اهتزار درآورده‌اند ولی معلوم نیست با «کی» در مورد «چی» می‌خواهند گفت‌وگو کنند.
یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹:۳۶
روحانی، جهانگیری، عارف و نجفی به نمادهای ناتوانی اصلاح طلبان بدل شده اند
مربع ناکارآمدی؛

استعفای محمد علی نجفی از مدیریت شهر تهران آن هم پس از هفت ماه عملکرد ضعیف و بدون برنامه را می توان به عنوان نشانه ای دیگر از ناکارآمدی اصلاح طلبان در تحقق وعده های خود به افکار عمومی تحلیل کرد.
جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵:۰۶
اعترافات سردار نقدی؛ از شعار درود بر بازرگان تا همراهی با دولت نهم

اعتراف کنم نه فقط من بلکه گروه زیادی از مردم حزب‌الله ریختیم توی خیابان و شعار دادیم «درود بر بازرگان نخست وزیر ایران».
پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸:۴۷
علت تناقض رفتاری مقابل اروپا چیست؟
یادداشت/ محمد اسماعیلی

نبود تحرک و پویایی لازم در۶۰ روزی که از تعیین ضرب‌الاجل ترامپ گذشته می‌تواند نهایتاً به پذیرش شروط چهارگانه رئیس‌جمهور امریکا توسط ایران منتهی شود.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۷:۴۱
آیا در غائله‌های اخیر در ایران پای عربستان در میان است؟
/یادداشت تحلیلی

برخی گمان می‌کنند سیاست‌ ضدایرانی رژیم سعودی از دوره «سلمان» به بعد آغاز شده اما مطالعه هزاران سند دولتی این رژیم نشان می‌دهد این سیاست‌ از سال‌ها پیش وجود داشته و از دوره سلمان آشکارتر، شدیدتر و صریح‌تر شده است.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷:۴۸
راز فریاد و ناسزاگویی!
یادداشت/ حسین شمسیان

ادبیات مقامات ارشد دولتی در روزهای اخیر، به شدت مشوش و ناشی از اضطرابی درونی است.
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۱۴