امروز: یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶
سرویس : خواندنی ها
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۶
شناسه خبر: ۴۲۷۶۴۴
 
پر مخاطره ترین دروغ دهه اخیر: تلگرام روسی امن است!
روسی بودن تلگرام کاملا نادرست است، چرا که هر انسان عاقلی به خوبی می داند، طبق قوانین حاکم بر فضای مجازی، اگر کشور روسیه مالک تلگرام بود، هرگز سرور نرم افزار خود را در مرکز کشور انگلستان و بر روی سرورهای دولتی آن کشور قرار نمی داد. به یاد داشته باشید که امن ترین مکان از منظر دشمن، ناامن ترین مکان برای ماست!

به گزارش دلگان پرس، باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو نوشت:

 

"ما یُلْقِی الشَّیْطانُ فِتْنَةً لِلَّذینَ فی‏ قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ وَ الْقاسِیَةِ قُلُوبُهُمْ وَ إِنَّ الظَّالِمینَ لَفی‏ شِقاقٍ بَعید ٍ (آیه 53 سوره حج)؛ تا آنچه را که شیطان القاء می کند برای کسانی که در دلهایشان مرضی هست و برای سنگدلان مایه آزمایش و ابتلا قرار دهد و همانا ستمکاران در مخالفتی آشکار و بعید هستند."

القائات شیطان بر ملا کننده قلب های بیمار و سنگدلان است؛ چرا که همیشه در ناسازگاری و مخالفت با حق هستند و وسوسه های شیطان را خیلی زود می‌پذیرند.

یکی از رایج ترین حقه های شیطانی دشمنان در جنگ نرم، القاء تفکرات باطل خود به دیگران است؛ چرا که برای رسیدن به اهداف پلید خود باید کاری کنند که کاربران جامعه هدف، همان طوری بیندیشند که دشمن می‌خواهد. نجاست و نحوست صهیونیسم جهانی به حدی است که همه آزادی خواهان به آن واقفند و بنابراین دشمنان صهیونیستی برای منحرف کردن افکار حق طلب مخالفان و دشمنان خود، دروغ ها و شایعاتی را منتشر و پراکنده می‌کنند تا بهتر بتوانند افکار دیگران را در مسیر اهداف خبیث خود قرار دهند.

یکی از این دروغ های بزرگ این است که باور کنیم، جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی تلگرام زاده روسیه است! چرا که یکی از موثرترین شگردهای دشمنان، فریبکاری و استفاده از دروغ است.

در عرصه حقوقی فناوری اطلاعات (قوانین حقوقی حاکم بر آی تی) ملیت سازنده نرم افزار لزوماً تعیین کننده ملیت خود نرم افزار و صاحب نرم افزار نیست. به طور مثال در مورد نرم افزار تلگرام باید گفت ملیت سازنده آن روسی است اما روسیه صاحب نرم افزار نیست؛ چرا که در قوانین حقوقی حاکم بر فضای مجازی، موقعیت فیزیکی سرور یک نرم افزار، تعیین کننده مالکیت آن نرم افزار است.

آنان که تلگرام را محصول کشور روسیه می دانند با یک جستجوی ساده در گوگل خواهند دید که سرور این نرم افزار ضداجتماعی در کجا قرار دارد! و به سرعت در خواهند یافت که این موضوع (روسی بودن تلگرام) کاملا  نادرست است، چرا که هر انسان عاقلی به خوبی می داند، طبق قوانین حاکم بر فضای مجازی، اگر کشور روسیه مالک تلگرام بود، هرگز سرور نرم افزار خود را در مرکز کشور انگلستان و بر روی سرورهای دولتی آن کشور قرار نمی داد. درست است که سازندگان تلگرام برادران دروف (پاول و نیکلای) روسی تبار هستند، اما سال ها پیش آنان از روسیه فرار کرده و هم اکنون تابعیت آمریکایی دارند.

اگر به سایت تلگرام مراجعه کنید، در F.A.Q خواهید دید که به صورت کاملا رسمی اعلام شده که این پیام رسان روسی نیست و تلگرام هیچ ارتباط فیزیکی و حقوقی با روسیه ندارد.

 

 

با بررسی مستنداتی که در سایت وزارت دفاع جمهوری اسلامی ارائه شده مشاهده می کنیم که این سایت رسمی، ضمن توضیحات کامل در مورد شیوه های جاسوسی آمریکا، تاکید می کند بنیاد پیشگام الکترونیک (ایی اف اف) E.F.F بنیادی است که به عنوان پایه گذار مرکز کنترل شبکه های مجازی یعنی مرکز جاسوسی الکترونیکی یوتای آمریکا (یو دی سی) U.D.C نام برده شده است." اهمیت این مسئله وقتی بیشتر نمایان می شود که مشاهده می کنیم سایت بنیاد EFF، تلگرام را امن ترین (!) نرم افزار برای ایرانیان دانسته است!!!

 

************************************

 

 

 

آیا سازمان جاسوسی آمریکا حاضر است به یک نرم افزار روسی چنین اعتماد و اطمینانی داشته باشد که آن را زیر مجموعه سازمان جاسوسی خود بداند؟!! از طرفی با توجه به آنکه قلعه دیجیتال حامی مالی تلگرام است و دیتاسنتر آن در سیاتل آمریکا قرار دارد، چگونه می شود دیتا سنتر اصلی یک شرکت روسی در شهرستان کینگ واشنگتن در نزدیکی سیاتل قرار داشته باشد؟؟

و اگر این نرم افزار متعلق به کشور روسیه است چرا باید حامی مالی آن، مایکل میری لاشویلی (سرمایه دار صهیونیست، مدیر مالی شرکت قلعه دیجیتال و یکی از اصلی ترین مشوقان همیشگی جنگ طلبی ارتش رژیم صهیونیستی) تا آنجا در بین مقامات رژیم صهیونیستی موثر باشد که نتانیاهو او را این گونه خطاب کند: "آقای لاشویلی از برادر به من نزدیکتر است". و او را به عنوان یک الگو در میان صهیونیست های ساکن در اسرائیل معرفی کند و شخصا در حضور همه از او تشکر و قدردانی نماید؟!

 

اما سوال اصلی اینجاست که چرا با وجود آشکار شدن ماهیت اصلی تلگرام هنوز عده زیادی از قشر مذهبی جامعه یا همان حزب اللهی ها، غافل از دسیسه های دشمن، بسیار خرسند و خوشحال در این جنگ افزار اینترنتی- صهیونیستی با شعار استفاده از ابزار دشمن علیه دشمن، در حال سود رسانی به این دشمنان قسم خورده هستند؟؟؟!!! آیا می توان این افراد را سهل اندیش نامید؟

امام خامنه ای در مهرماه 94 در مورد خطر سهل اندیشان می فرمایند: "... اما بعضی بیخیال نیستند سهل اندیشند، عمق مسائل را نمی فهمند. مشکل کنونی کشور متأسفانه به خاطر وجود آدم های بعضاً بیخیال و بعضاً سهل اندیش است، که البته معدودند، اقلیتند، اما فعالند، می نویسند، می گویند تکرار می کنند! دشمن هم به اینها کمک می کند. امروز یک فصل مهمی از فعالیت دشمنان جمهوری اسلامی که البته ما از آن اطلاع داریم، همین است که محاسبات مسئولین را تغییر بدهند و افکار مردم را دست کاری بکنند و اینها را در ذهن جوان های ما جا بیندازند آماج اصلی هم جوان ها هستند؛ در چنین وضعیتی، جوان های کشور خیلی باید بیدار باشند."

چرا وقتی بسیاری از کشورهای دنیا، فیلترینگ را بخش مهمی از برنامه کاری خود قرار داده اند، مسئولان ایران عزیز و اسلامی ما کمترین محدودیت و کنترلی بر روی سایت ها و شبکه های ضداجتماعی-صهیونیستی ندارند؟

حتی رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز قوانینی دارد که اجازه فعالیت از سایت ها را می گیرد. اول اینکه می گوید هیچ نرم افزاری حق ندارد در کشور من فعالیت کند و اطلاعات کشور را بیرون ببرد. دوم اینکه در صورت فعالیت هر نرم افزاری در این کشور باید مالیات پرداخت کند. در اسرائیل بالغ بر 90 درصد سایت ها با استفاده از این دو قانون فیلتر می شود.

اما در ایران نه تنها اطلاعات محرمانه و غیر محرمانه، دولتی و غیر دولتی، همه و همه به راحتی توسط این نرم افزارهای جاسوسی از کشور خارج می شود؛ بلکه هیچگونه ممنوعیت و پرداخت مالیاتی نیز به آنان تعلق نمی گیرد!!!

 و دردناکتر از همه اینکه، مسئولین در کشور ما اجازه فیلترینگ نرم افزارهای صهیونیستی را که نمی دهند هیچ!!! بلکه با افتخار هم در مقابل دوربین حاضر می شوند و اعلام می کنند "ما توانستیم جلوی فیلترینگ را بگیریم"!!!

خداوند متعال در قرآن می فرماید: "حق را با باطل نیامیزید و حقیقت را با آنکه می دانید کتمان نکنید."    بقره/42

ائمه معصومین علیهم السلام نیز در سخنان خود همواره بر حق گویی و قیام به حق تأکید کرده اند وآن را مایه نجات انسان ها دانسته اند.

پیامبر "صلوات الله علیه و آله" فرمودند: "با تقواترین مردم کسی است که حق را بگوید، چه به سودش باشد، چه به زیانش[1]".

 

 


[1] محمد ری شهری، محمد؛ میزان الحکمه، ترجمه حمید رضا شفیعی، قم، دارالحدیث، 1379،چ دوم، ج8، ص1235 و 1233.

انتهای پیام/

دیدگاه شما
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
دیدگاه دیگران
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۱۲:۰۰
۵ سناریوی انتقال قدرت در عربستان سعودی چه هستند؟
یک پژوهشگر معروف آمریکایی با اشاره به شایعه نزدیک بودن کنار رفتن ملک سلمان از پادشاهی به نفع پسرش، پنج سناریو برای انتقال قدرت در عربستان را مورد بررسی قرار داد.
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۱۱:۵۹
اظهارات ترامپ نقض بند 29 برجام است/ اروپا در ظاهر به ایران متمایل است اما در عمل به نفع آمریکا کار می کند/ اروپا باید شکایت خود از کارشکنی های آمریکا را به WTO ببرد
یک کارشناس مسائل هسته ای با بیان اینکه سخنان ترامپ نقض بند29 برجام است عنوان کرد: از آنجایی که اظهارات خصمانه ترامپ نسبت به ایران و سیاست های مخالفتی وی با برجام به صورت علنی مطرح می شود شرکت های اروپ...
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۱۱:۳۸
مرکز درمان بستر ۱۰ تخت خوابی دلگان همزمان با سفر وزیر بهداشت افتتاح می شود
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر گفت: ساختمان مرکز درمان بستر 10 تخت خوابی شهرستان دلگان ظرف یک ماه آینده و همزمان با سفر وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۱۰:۳۵
سیگنال دیجیتال در روستاهای شهرستان دلگان دریافت نمی شود/ خسارت جبران ناپذیر شبکه های ماهواره ای به نظام خانواده
شبکه های دیجیتال تلویزیون در برخی از روستاهای شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان دریافت نمی شود.
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۰۸:۵۲
میزبانی سیستان و بلوچستان از 30 هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی
دبیر ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برآوردهایی که از طریق آمار ارائه شده توسط مجموعه‌های مردمی پاکستان داریم، پیش‌بینی می‌شود امسال در ایام اربعین میزبان ۳۰ هزار زائر پاکستا...
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۰۸:۴۲
"کلزا" طلای اراضی خاش
گیاه کلزا یکی از محصولات استراتژیک است که به آب کمی برای به ثمر نشستن نیاز دارد و می تواند با خشکسالی مقابله کند و گسترش و توسعه کشت این گیاه به‌عنوان نقطه امیدی برای تأمین روغن خام مورد نیاز کشور و ر...
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۰۸:۳۱
جذب ۴۰ نفر نیروی خرید خدمات آموزش در مدارس شهرستان دلگان/ موسسه خرید خدمات یک نمونه از واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی است
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در مدارس شهرستان دلگان 40 نفر نیروی خرید خدمات آموزشی جهت تدریس جذب و بکارگیری شده اند.
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۰۷:۵۹
چرا مردم در ۱۳ سال اخیر فقیرتر شدند/فیلم
استادتمام اقتصاد دانشگاه تهران تصریح کرد: درآمد سرانه مردم از ۵۷میلیون ریال سال ۱۳۸۳ بر اساس ارقام مقدماتی به ۵۵میلیون ریال در سال ۱۳۹۵ کاهش یافته است؛ و درحالی‌که ارزش دلار طی ۱۳ سال بیش از ۴برابر شد...
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۰۷:۵۷
هیچ امکانی برای مذاکره دوباره برجام یا الحاق ضمائم و اضافات به آن وجود ندارد/ آمریکا ناقض برجام است
معاون وزیر خارجه ایران با اشاره به موارد نقض برجام توسط آمریکا تصریح کرد: هیچ امکانی برای مذاکره مجدد برجام و یا الحاق ضمائم و اضافات به آن وجود ندارد.
۱۳۹۶/۷/۲۹ - ۱۲:۳۲
تصاویر جدید از حضور سرلشکر باقری در مناطق عملیاتی سوریه
تصاویر جدیدی از حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی در سوریه، منتشر شد.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۷/۲۶ - ۰۶:۲۷
یک کشته بر اثر برخورد پژو با کامیون در محور دلگان-رودبار جنوب
برخورد پژو 405 با یک دستگاه کامیون در محور دلگان به زهکلوت رودبار جنوب، یک کشته بر جای گذاشت.
۱۳۹۶/۷/۲۴ - ۱۱:۲۲
قوم بلوچ قاطعانه از سپاه پاسداران حمایت می کند/ تحریف اسم خلیج فارس توسط ترامپ، توهین به ملت ایران است
یک ورزشکار بلوچ با اشاره به سخنان توهین آمیز ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران و سپاه پاسداران، گفت: قوم بلوچ از سپاه پاسداران در مقابل دنیای استکبار با قاطعیت حمایت می کند.
۱۳۹۶/۷/۲۴ - ۱۰:۴۰
امام سجاد (ع) سفیر و معرف حماسه عاشورا بود/ امام چهارم ماهیت نامشروع حکومت بنی امیه را برای همگان آشکار ساخت
یک کارشناس علوم مذهبی گفت: سخنرانی و خطابه های روشنگرانه امام سجاد (ع) در کاخ یزید، حماسه عاشورا را برای همگان معرفی کرد.
۱۳۹۶/۷/۲۴ - ۰۸:۴۱
محکومیت سخنان ضد ایرانی ترامپ توسط طوایف جنوب غرب سیستان و بلوچستان
طوایف دلگان و جنوب غرب سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه های جداگانه های اظهارات ترامپ علیه سپاه پاسداران و علیه مردم ایران را محکوم کردند.
۱۳۹۶/۷/۲۸ - ۱۴:۳۹
راهپیمایی اعتراض آمیز مردم دلگان در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ+ تصاویر
مردم دلگان در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا، بعد از برپایی نماز جمعه در این شهرستان راهپیمایی اعتراض آمیز برگزار کردند.
۱۳۹۶/۷/۲۵ - ۰۶:۱۹
همسران میلیاردر بازیگران زن ایرانی +تصاویر
بازیگران از اقشار مورد توجه مردم هستند. زندگی این قشر همیشه زیر ذره بین بوده است به ویژه اینکه اگر حاشیه جنجالی هم داشته باشد. در این مطلب با شوهران میلیاردر بازیگران زن ایرانی آشنا شوید.
۱۳۹۶/۷/۲۵ - ۱۲:۲۶
تجمع طلاب شیعه و اهل سنت دلگان در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ+ تصاویر
طلاب شیعه و اهل سنت شهرستان دلگان در پاسخ به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.
۱۳۹۶/۷/۲۹ - ۱۰:۴۳
آب در لوله و ما تشنه لبان می گردیم/ رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی دلگان: سهل انگاری آبدار موجب قطعی آب این مناطق است
اهالی چیل کنار شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان آب آشامیدنی خود را با سختی و مشقت از چاه های آب و به صورت غیر بهداشتی تامین می کنند.
۱۳۹۶/۷/۲۵ - ۰۶:۰۷
ارتش و آرمان‌های انقلاب اسلامی
ارتش جمهوری اسلامی ایران با گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، تحولی اساسی یافته و گرچه ماموریت‌هایش در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران است اما آماده ایفای نقش در تمدن نوین اسلامی می‌باشد.
۱۳۹۶/۷/۲۶ - ۰۶:۴۲
محکومیت سخنان ضد ایرانی ترامپ توسط امام جمعه دلگان/ سپاه پاسداران به عنوان عمود خیمه نظام اسلامی است
امام جمعه شهرستان دلگان با صدور بیانیه ای در واکنش به سخنان نسنجیده رئیس جمهور آمریکا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان عمود خیمه نظام و رکن مقتدر دفاعی کشور و پیشگام در مبارزه با تروریسم، است...
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۱۲:۰۰
۵ سناریوی انتقال قدرت در عربستان سعودی چه هستند؟
یک پژوهشگر معروف آمریکایی با اشاره به شایعه نزدیک بودن کنار رفتن ملک سلمان از پادشاهی به نفع پسرش، پنج سناریو برای انتقال قدرت در عربستان را مورد بررسی قرار داد.
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۱۱:۵۹
اظهارات ترامپ نقض بند 29 برجام است/ اروپا در ظاهر به ایران متمایل است اما در عمل به نفع آمریکا کار می کند/ اروپا باید شکایت خود از کارشکنی های آمریکا را به WTO ببرد
یک کارشناس مسائل هسته ای با بیان اینکه سخنان ترامپ نقض بند29 برجام است عنوان کرد: از آنجایی که اظهارات خصمانه ترامپ نسبت به ایران و سیاست های مخالفتی وی با برجام به صورت علنی مطرح می شود شرکت های اروپ...
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۱۱:۳۸
مرکز درمان بستر ۱۰ تخت خوابی دلگان همزمان با سفر وزیر بهداشت افتتاح می شود
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر گفت: ساختمان مرکز درمان بستر 10 تخت خوابی شهرستان دلگان ظرف یک ماه آینده و همزمان با سفر وزیر بهداشت افتتاح خواهد شد.
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۱۰:۳۵
سیگنال دیجیتال در روستاهای شهرستان دلگان دریافت نمی شود/ خسارت جبران ناپذیر شبکه های ماهواره ای به نظام خانواده
شبکه های دیجیتال تلویزیون در برخی از روستاهای شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان دریافت نمی شود.
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۰۸:۵۲
میزبانی سیستان و بلوچستان از 30 هزار زائر پاکستانی اربعین حسینی
دبیر ستاد مردمی اربعین استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برآوردهایی که از طریق آمار ارائه شده توسط مجموعه‌های مردمی پاکستان داریم، پیش‌بینی می‌شود امسال در ایام اربعین میزبان ۳۰ هزار زائر پاکستا...
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۰۸:۴۲
"کلزا" طلای اراضی خاش
گیاه کلزا یکی از محصولات استراتژیک است که به آب کمی برای به ثمر نشستن نیاز دارد و می تواند با خشکسالی مقابله کند و گسترش و توسعه کشت این گیاه به‌عنوان نقطه امیدی برای تأمین روغن خام مورد نیاز کشور و ر...
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۰۸:۳۱
جذب ۴۰ نفر نیروی خرید خدمات آموزش در مدارس شهرستان دلگان/ موسسه خرید خدمات یک نمونه از واگذاری خدمات دولتی به بخش خصوصی است
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در مدارس شهرستان دلگان 40 نفر نیروی خرید خدمات آموزشی جهت تدریس جذب و بکارگیری شده اند.
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۰۷:۵۹
چرا مردم در ۱۳ سال اخیر فقیرتر شدند/فیلم
استادتمام اقتصاد دانشگاه تهران تصریح کرد: درآمد سرانه مردم از ۵۷میلیون ریال سال ۱۳۸۳ بر اساس ارقام مقدماتی به ۵۵میلیون ریال در سال ۱۳۹۵ کاهش یافته است؛ و درحالی‌که ارزش دلار طی ۱۳ سال بیش از ۴برابر شد...
۱۳۹۶/۷/۳۰ - ۰۷:۵۷
هیچ امکانی برای مذاکره دوباره برجام یا الحاق ضمائم و اضافات به آن وجود ندارد/ آمریکا ناقض برجام است
معاون وزیر خارجه ایران با اشاره به موارد نقض برجام توسط آمریکا تصریح کرد: هیچ امکانی برای مذاکره مجدد برجام و یا الحاق ضمائم و اضافات به آن وجود ندارد.
۱۳۹۶/۷/۲۹ - ۱۲:۳۲
تصاویر جدید از حضور سرلشکر باقری در مناطق عملیاتی سوریه
تصاویر جدیدی از حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی در سوریه، منتشر شد.