امروز: چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
سرویس : خواندنی ها
زمان : ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۰۷
شناسه خبر: ۴۲۷۷۰۱
 
سخنان عجیبی که نباید از آن‌ها تعجب کرد!
اصغر فرهادی را که می‌شناسید! همو که آخرین فیلمش، فروشنده را می‌گویم با حمایت مالی یکی از حامیان اصلی داعش یعنی قطر ساخته شد.

به گزارش دلگان پرس، باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی حرف تو منتشر کرد :

 «هنوز دولت برنامه مشخصی در رابطه با عقیم‌کردن زنان کارتن‌خواب ارائه نداده است. قطعا این برنامه باید از سوی وزارت بهداشت بررسی شود که به همین منظور، مباحثی هم در جریان است. باید به‌طور تخصصی و کارشناسی، این طرح بررسی شود و بر اساس رضایت زنان کارتن‌خواب، عقیم ‌شدن صورت بگیرد. قطعا این طرح به‌دلیل هزینه‌ها و تولدهای نوزادان معتاد که بار مالی برای کشور دارد، نیازمند بررسی کارشناسی است اما مطلوب این است که ریشه‌ها قطع شود»! این‌ها سخنان شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور است که در رابطه با بخشی از هم‌نوعان و هم‌وطنان خود می‌گوید. آری هم‌نوعان و هم‌وطنان خود! این در واقع راه‌حلی است که خانم معاون برای حل وفصل(!) معضل کارتن خوابی ارائه می‌دهد!

سخنانی که البته برای عموم مردم از عجیب هم عجیب‌تر است اما برای کسانی که سر در آخور اشرافی تکنوکرات کارگزارانی دارند، نه تنها عجیب نیست، بلکه راه‌حلی محسوب می‌شود برای حل معضل کارتن‌خوابی! راه‌حلی که احتمالا حضرات با سوزاندن فسفرهای فراوان به آن رسیده‌اند!

حق دارند راه‌حل‌شان برای کارتن‌خواب‌ها عقیم‌سازی باشد؛ آخر چطور می‌شود از دولتی که وزیرش، مسکن مهر را مزخرف می‌خواند و خود از ویلای میلیاردی برخوردار است، انتظار داشت راه‌حلی غیر از این برای کارتن‌خواب‌ها داشته باشد! اصلا از کسانی که بر مانور تجمل اصرار داشتند و ساده‌زیستی را به سخره می‌گرفتند، می‌توان غیر از این هم انتظاری داشت؟!

در واقع این نوع مواجهه‌ی دولت‌مردان و دولت‌زنان با مسئله کارتن‌خواب و گورخواب‌ها نتیجه‌ی تفکر و رویکردی است که بر دولت حاکم است. رویکردی که جناب سریع‌القلم به عنوان مغز متفکر دولت یازدهم در تشریح اولویت‌های دولت اینگونه از آن رونمایی کرده بود: «مهم‌ترین اولویت دولت جدید، تغییر سریع تصویر ایران در منطقه و جهان است؛ تصویری که نشان دهد افرادی مؤدب، بافرهنگ، اصیل، بادانش، مجهز به عفت کلام، خویشتن دار و فهیم نسبت به منافع و مصالح ملی در دستگاه دولتی مسئولیت پذیرفته‌اند. عده ای که قبلاً هواپیما سوار شده‌اند، سیر هستند، غذای خوب خورده‌اند، زندگی متعارفی داشته‌اند و با جهان آشنایی دارند.»

راستی شنیده‌اید که چندی قبل آقایان از حقوق شهروندی رونمایی کردند و برای همه مردم هم پیامک فرستادند تا بروند آن را بخوانند. نمی‌دانم بین عقیم‌سازی و حقوق شهروندی رابطه‌ای وجود دارد یا نه؟ و نمی‌دانم کارتن‌خواب‌ها و گورخواب‌ها هم دارای حقوق شهروندی هستند یا خیر؟

راستی این را هم احتمالا شنیده‌اید که جناب اصغر فرهادی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور از وجود گورخواب‌ها انتقاد کرده است. اصغر فرهادی را که می‌شناسید! همو که آخرین فیلمش، فروشنده را می‌گویم با حمایت مالی یکی از حامیان اصلی داعش یعنی قطر ساخته شد. همو که با به تصویر کشیدن همین کارتن‌خواب‌ها در فیلم هایش کاسبی اسکار می‌کند. همو که خود از سربازان لیبرال‌سرمایه‌داری است. اگر بگویم دردناک‌تر از گورخوابی و کارتن‌خوابی این است که پادوهای نظام لیبرال سرمایه‌داری ژست حمایت از کارتن خواب‌ها را بگیرند، حرفی نابجا نیست!

البته چند روز قبل یکی از همین قماش لیبرال مسلک نسبت واقعی این جماعت با کارتن‌خواب‌ها را به خوبی نشان داد. آنجا که نوشت: «نمی‌شه که اینا تولید مثل کنند و بعد دولت با سرمایه مردم تولیدات اینا رو سیر کنه... تنها راه‌حل واقعی کنترل جمعیت کارتن‌خواب‌ها و حاشیه‌نشین‌ها، عقیم کردن اجباریه... اگرچه مغزایی که کار نمی‌کنن برای عقیم کردن سگ و گربه هم احساساتی می‌شن... چون عادت دارن فقط به حقوق موجودی که توانایی درک حقوقش رو نداره یا شعورش رو نداره فکر کنند اما نمی‌تونن به حقوق بچه‌ای فکر کنن که تو این قبر‌ها به دنیا میاد و حق داره تو این وضعیت متولد نشه...»

وحید سالار

دیدگاه شما
نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
لطفا مقدار عبارت
را در باکس روبرو وارد کنید:
ارسال
دیدگاه دیگران
انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0

آخرین اخبار

۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۲:۲۰
پشت پرده فعالیت های سیاسی یک مدیر دولتي در تبليغات براي كانديداي جريان خاص
یکی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دلگان با حمایت یکی از مدیران دولتی و جریان شناسنامه دار استان سیستان و بلوچستان تبلیغات پیش از موعد را آغاز کرده است.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۱:۲۱
دولت گزارشگر یا دولت خدمتگزار
معمولا پاسخ گویی و گزارش دهی مرحله بعد از اقدام می باشد که ما برعکس آن را در رفتار دولتیان خود شاهد هستیم.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۱:۱۸
صوت/ تلخی بیکاری
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال»، کلیپ صوتی «تلخی بیکاری» را منتشر کرد.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۰:۵۳
فرماندار دلگان: پل اسفند تا پايان سال ۹۵ افتتاح مي شود/ مردم اسفند: پل هنوز تكميل نشده است
پل رودخانه اسفند علي رغم اينكه كار ساخت آن از اوايل سال 90 آغاز شده ولي به گفته مردم هنوز تكميل و افتتاح نشده است.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۰:۳۶
پیش ثبت نام دوره آموزشی مجازی شهید آوینی آغاز شد
پیش ثبت نام دوره آموزش مجازی شهید آوینی همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و مصادف با روز هنر انقلاب اسلامی آغاز گردید.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۰:۰۲
تخم مرغ چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟
لاغری و تناسب اندام برای حفظ سلامت بدن بسیار ضروری است و می توانید با تغییراتی هرچند کوچک در مهمترین وعده غذایی خود به آن دست یابید.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۰۹:۱۹
مناجات عارفانه شهید نصرالله افشارمنش
خدايا تو را سپاسگزارم از اينکه در ايران انقلاب شد و تو را سپاسگزارم که زندگی مرا در زمانی قرار دادی تا در اين انقلاب سهمی داشته و تحت فرامين پيامبرگونه‌ چنين رهبری به سوی نور رهنمون شوم.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۰۹:۱۸
باید بسترهای فساد نابود شود/ نظام اداری ناسالم نمی تواند برای مردم عدالت آفرین باشد
تولیت آستان قدس رضوی در یزد گفت: در وضعیت فساد اداری هر روز شاهد یک پرونده هستیم. بنده در سه دهه مدیریت خصوصاً زمانی که در سازمان بازرسی بودم، تمامی دستگاه ها، آسیب ها پشت ویترین گذاشتم تا تمام مدیران...
۱۳۹۶/۲/۶ - ۰۹:۱۶
استقلال برابر الاهلی متوقف شد/ یک امتیازی که به درد دو تیم خورد!
دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی امارات در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم با کسب یک امتیاز از این بازی تا حدود زیادی صعود خود را قطعی کردند.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۰۹:۱۴
10 نکته مهم از رویکرد رهبر انقلاب در خصوص انتخابات+ عکس
در این خبر به 10 رویکرد و رفتار رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اشاره خواهد شد.

پربننده ترین ها

پر بحث ترینها

۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۰۹:۱۳
آغاز برداشت هندوانه از مزارع كشاورزي شهرستان دلگان+ تصاوير
برداشت محصول هندوانه از مزارع کشاوری دلگان سيستان و بلوچستان از اواخر فروردین ماه آغاز شده است.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۳:۳۲
وزش باد شدید همراه با گرد و غبار در جنوب غرب سیستان و بلوچستان
وزش باد شدید همراه با گرد و غبار باعث اختلال دید و همچنین باعث مختل شدن عبور و مرور وسایل نقلیه در جنوب غرب سیستان و بلوچستان شده است.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۰۸:۱۷
آفت زدگي محصول گندم كشاورزان شهرستان دلگان+ تصاوير
محصول گندم كشاورزان شهرستان دلگان دچار آفت زدگي و باعث خسارت به آنها شده است.
۱۳۹۶/۲/۱ - ۱۴:۲۷
در دوران دفاع مقدس نقش سپاه در كنار ساير قواي مسلح، نقش بي بديلي بود
حجت الاسلام والمسلمين عظيم بامري گفت: در دوران دفاع مقدس نقش سپاه و بسيج در كنار ساير قواي مسلح، نقش بي بديل و برجسته اي بوده است.
۱۳۹۶/۲/۲ - ۰۱:۵۷
اصلاح جامعه اقتصادی ما با احیای زکات آغاز می شود
اصلاح جامعه اقتصادی ما را می توان با احيای زكات در جامعه شروع كرد.
۱۳۹۶/۲/۳ - ۰۶:۱۷
برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام کاظم (ع) در جنوب غرب سیستان و بلوچستان+ تصاویر
مراسم سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در بزمان ایرانشهر و جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان برگزار شد.
۱۳۹۶/۲/۲ - ۰۱:۵۱
مرحوم‌هاشمی از 5 نفر برای حضور در انتخابات نام‌بردند/ روحانی این موضوع را پذیرفت هرچند پس از فوت آیت‌الله گفت جواب قطعی نداده‌است/ من برای نامزدی براساس نظر آیت‌الله عمل کردم
محمد هاشمی گفت: آقای هاشمی همیشه در ادوار مختلف، از مولفه های موثر انتخابات بودند. جلساتی هم در همین دفترشان داشتند که معروف به انجمن اسلامی مجمع بود.
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۰:۴۶
باید برای تحقق جنبش ملی «تشکیل خانواده» تلاش کرد/ بنده برای ایجاد شغل، برنامه کارشناسی و آماده دارم
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه سهم زنان در پیشرفت کشور بسیار مهم و جدی است گفت: بنده برای ایجاد شغل، برنامه کارشناسی و آماده دارم.
۱۳۹۶/۲/۴ - ۰۵:۴۶
اعتراض ائمه جماعت اهل سنت نسبت به عملکرد دولت در حوزه اشتغال/ دولت به حداقل وعده‌های خود عمل نکرد
مردم سیستان و بلوچستان از یک سو به دلیل وعده‌های بی‌عمل دکتر روحانی در انتخابات که رای خود را بر پایه آن بنا کردند و از سوی دیگر به دلیل وعده‌های بر زمین مانده استاندار انتقادات زیادی به شرایط فعلی ا...
۱۳۹۶/۱/۳۱ - ۱۱:۴۲
هدف اصلی دشمن در انتخابات، دو قطبی سازی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف اصلی دشمن در این انتخابات، دوقطبی سازی است که به حول و قوه الهی و با بصیرت ملت ولایتمدار ایران به هدفش نخواهد رسید.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۲:۲۰
پشت پرده فعالیت های سیاسی یک مدیر دولتي در تبليغات براي كانديداي جريان خاص
یکی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دلگان با حمایت یکی از مدیران دولتی و جریان شناسنامه دار استان سیستان و بلوچستان تبلیغات پیش از موعد را آغاز کرده است.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۱:۲۱
دولت گزارشگر یا دولت خدمتگزار
معمولا پاسخ گویی و گزارش دهی مرحله بعد از اقدام می باشد که ما برعکس آن را در رفتار دولتیان خود شاهد هستیم.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۱:۱۸
صوت/ تلخی بیکاری
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در سال «اقتصاد مقاومتی: تولید - اشتغال»، کلیپ صوتی «تلخی بیکاری» را منتشر کرد.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۰:۵۳
فرماندار دلگان: پل اسفند تا پايان سال ۹۵ افتتاح مي شود/ مردم اسفند: پل هنوز تكميل نشده است
پل رودخانه اسفند علي رغم اينكه كار ساخت آن از اوايل سال 90 آغاز شده ولي به گفته مردم هنوز تكميل و افتتاح نشده است.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۰:۳۶
پیش ثبت نام دوره آموزشی مجازی شهید آوینی آغاز شد
پیش ثبت نام دوره آموزش مجازی شهید آوینی همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و مصادف با روز هنر انقلاب اسلامی آغاز گردید.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۱۰:۰۲
تخم مرغ چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟
لاغری و تناسب اندام برای حفظ سلامت بدن بسیار ضروری است و می توانید با تغییراتی هرچند کوچک در مهمترین وعده غذایی خود به آن دست یابید.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۰۹:۱۹
مناجات عارفانه شهید نصرالله افشارمنش
خدايا تو را سپاسگزارم از اينکه در ايران انقلاب شد و تو را سپاسگزارم که زندگی مرا در زمانی قرار دادی تا در اين انقلاب سهمی داشته و تحت فرامين پيامبرگونه‌ چنين رهبری به سوی نور رهنمون شوم.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۰۹:۱۸
باید بسترهای فساد نابود شود/ نظام اداری ناسالم نمی تواند برای مردم عدالت آفرین باشد
تولیت آستان قدس رضوی در یزد گفت: در وضعیت فساد اداری هر روز شاهد یک پرونده هستیم. بنده در سه دهه مدیریت خصوصاً زمانی که در سازمان بازرسی بودم، تمامی دستگاه ها، آسیب ها پشت ویترین گذاشتم تا تمام مدیران...
۱۳۹۶/۲/۶ - ۰۹:۱۶
استقلال برابر الاهلی متوقف شد/ یک امتیازی که به درد دو تیم خورد!
دیدار تیم های فوتبال استقلال ایران و الاهلی امارات در شرایطی با تساوی به پایان رسید که دو تیم با کسب یک امتیاز از این بازی تا حدود زیادی صعود خود را قطعی کردند.
۱۳۹۶/۲/۶ - ۰۹:۱۴
10 نکته مهم از رویکرد رهبر انقلاب در خصوص انتخابات+ عکس
در این خبر به 10 رویکرد و رفتار رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اشاره خواهد شد.